Tuesday, March 08, 2011


bieber fever???

ish2..dengar iklan pun da cukup memualkan.saya tak tau nape saya anti-fan justin bieber.
n saya tak tau kenapa saya anti lah sesangat2 dengan die..sampai sekarang tercari2 sebab kenapa ramai orang suka die.n tercari2 sebab kenapa la saya anti sangat dgn die.hahaha..:D

apepon bieber x pernah wat salah papepon dgn saya.n saya x penah wat salah papepon dgn die kecuali anti dgn die..aarrggghhh sampai sekarang saya tercari2 kenapa die banyak sangat fan eh??bukannya jeles..but being fan is not same with being in love..being fan requires something which induce you to like him/her but being in love did not require anything to make u fall in love with him/her..so dats why saya tercari2 kenapa orang adore sangat si bieber ni??adakah semua orang sudah jatuh cinta dengan bieber


so link kat atas ni boleh tunjukkan dekat uols betapa banyaknye fan budak kecik nih.huh x puas ati betolla..btw it is facts.who am i nak deny those facts kan??juz admit jela..:)




p/s: tibe teringat lawak ally iskandar time juara lagu ritu.
"cuba bayangkan FBI yg licin tu ade rambut cam justin bieber"
hahaha..:D



























































No comments:

Post a Comment